Storytelling i praksis.

Menneskeheden har erstattet lejrbålet med medier, minder Anja Klemp Vilgaard fra Get Ajour mig om.  Hun minder mig også om mine tanker om, at når vi som virksomheder åbner munden og bidrager i den fælles kollektive samtale, hvorfor så ikke tale fra et sted hvor vi selv er inspireret? Hvor vi bliver klogere på hinanden? Og, hermed give os tryghed til at handle fra et roligt sted. Væk fra panik, bullshit og floskler. Ind til kernefortællingen; Hvorfor drive virksomhed? Hvordan arbejder det sammen med omverden? Og hvad er tiltagene til at nå frem? Det er den strategi-udvikling jeg elsker at lave for virksomheder. Som at skabe en grobund, hvor alle deres værdier kan fortælles ud fra.

På billedet møder jeg Anja Klemp Vilgaard for første gang.

Forrige
Forrige

Overload. *Poesi fra hverdagen.

Næste
Næste

En podcast-serie om kvinders seksualitet