Vil du huskeS?

Fortæl om dig selv på din hjemmeside.

(*Få styr på din kernefortælling).

*Vil du på din hjemmeside formidle dine arbejdskundskaber, så dine kunder forstår hvilken forskel du kan gøre for dem?

*Ønsker du at fortælle om din forretning, din mission og dine værdier, fordi du ved, at dine kunder har fokus på troværdighed og tillid, når de køber?

*Drømmer du om, at dine kunder finder vej til netop dig, fordi; det du tilbyder, er det din kunder har behov for?

”Om-siden” er den mest besøgte side på en hjemmeside. Her, hvor du kan præsentere dig selv, og skabe klarhed over ovennævnte ønsker med din hjemmeside.

Hvor, dine kunder vælger services og produkter til og fra, alt efter om de har tillid til dig som producent.

Alligevel er det den side mine kunder fortæller er sværest at få skrevet.

”Det er svært at beskrive, lige præcis min særlige evne.”

”Ordene rækker ikke til det jeg vil sige.”

”Jeg bryder mig ikke om at beskrive mig selv og mine produkter.”

Er sætninger jeg oftest møder.

Og jeg forstår det godt. Hvordan interviewer man sig selv? Kommunikativt indfanger det, som ligger hjertet nær? Samtidig med, at man endda kender til vigtigheden af det, som beskrives på hjemmesiden, og som kan være det første møde med en ny kunde.

Lad mig hjælpe dig!

Jeg interviewer dig (og eventuelt ansatte) og kommer ind til kernen af formålet med din virksomhed. Jeg skaber en beskrivelse til din hjemmeside, hvor din historie, dit virke og det, som du gør dig umage med i dit arbejde, står så tydeligt frem, at dine potentielle kunder og samarbejdspartnere ikke er i tvivl om, hvad lige præcis du kan.

Jeg bruger det der allerede ER; din historie, hvorfor du arbejder som du gør, hvad formålet er, og samtidig skaber jeg transparens og tillid til dine produkter eller din service, i en verden hvor forbrugeren efterspørger meningsfuldhed og værdiskabelse, når der købes.

Brug din fortælling på “Some”.

(Eller lad mig gøre det for dig, ud fra din *kernefortælling).

*Drømmer du om, at skabe sammen-klang med dine følgere og kunder på de sociale medier?

*Ønsker du at være tilstede og skabe meningsfuldhed og inspiration - og ikke blot lave larm, på de sociale medier?

*Vil du skabe salg, fordi dine kunder er oplyst om hvilke værdier du arbejder ud fra?

De sociale medier er blevet et sted “man som forhandler skal være”, men ikke alle bryder sig om være der.

Det er trættende, kunstigt og tidskrævende hører jeg som oftest.

Vi, der følger dig på de sociale medier kan lide at blive inspireret, opmuntret, høre en historie, føle noget, særligt når fortællingen kommer fra hjertet af, og vi mærker meningsfuldhed, i en verden der kan synes at snurre rundt.

Som forfatter hjælper jeg dig med at skabe fortællinger, der kan bruges til måneders “SOME”, og som tilsammen udgør den store fortælling -

Hvorfor startede du/I virksomhed?

Hvor gør du dig umage?

Hvordan spiller det sammen med den verden I befinder jer i?

Kernefortællingen er jeres værdier!

Lad den inspirere, indgyde mod og meningsfuldhed, via værdifuldt og stabilt indhold, der spredes ud over måneders SOME.

Inddrag dine brugere og følgere, via kernefortællingen, så følgerskaren vokser og engagerer, fordi du ikke blot sælger en ydelse eller et produkt, men en historie og en bevægelse.

Jeg vil elske at hjælpe dig med det!

Skabe en podcast.

(Mikrofonen lyver aldrig - engager dine potentielle kunder).*

*Drømmer du om at lave en podcast, som tiltrækker lyttere, hvor I sammen bliver klogere?

*Ønsker du, at få nye kunder, fordi de har hørt din stemme og det du står for?

*Vil du skabe marketing-indhold, der kan lyttes til igen og igen?

En ordentlig produceret podcast er den samtale, som ikke stopper, og som løbende stiller de spørgsmål, som du og dine kunder gerne vil have svar på. Podcast-formatet er en “forlænger-ledning” fra dig til dem, som du vil samtale med.

Andre kan høre din stemme, toneleje og refleksioner. Du bliver et menneske, der kommer hjem i andres sfære med din stemme.

Hvad vil du mig, som lytter?

Hvad undersøger du, som jeg bliver klogere af?

Jeg tilbyder rådgivning indenfor strategi af podcastens historiegrundlag, producerer afsnit, og i nogle tilfælde fungerer jeg også som vært. Endvidere hjælper jeg dig med, at materialet fra podcastens indhold kan indgå i din content-strategi på SOME, LinkedIn og hjemmeside.

Lad os høre dig.